niedziela, 5 września 2010

No pięknie hehe !!!

No to ładnie namieszałem hehe. Troche poniosła mnie fantazja i pyknąłem małe foto-story jak w Bravo Girl a tu taki odzew. Mistrzunio!
Dziękujemy serdecznie za życzenia ale jednak trochę za wcześnie.

Ślub tylko w Polsce, tylko z całą rodziną i tylko ze sprawdzonymi przyjaciółmi !!!

Czytelników bloga serdecznie przeprasza cała redakcja i bohaterowie.

P.S. Zajebiście, że jednak ktoś o nas pamięta.


Narazie zbieram na zaślubiny i pozdrawiam z za okienka. Dorawa



3 komentarze:

  1. wiedziałem że to ściema... ale nie powiem Asia łyknęła jak pelikan.:) dobre, dobre, prawie wam wyszło:)

    marecki Iowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia z Iławy. Linka do Waszego bloga dostałem od kolegi- fajne opisy i super fotki. Pozdrawiam,
    p.s. zapraszam przy okazji na naszą stronkę: www.odkrywacswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski blog, super foty i na maxa odpiete wyjechane w kosmos komentarze, jak to mawiaja w brisbane - love it!:-)

    Mam nadzieje, ze jeden slub bedzie jednak w Australii...

    Mam nadzieje, ze niedlugo cos razem odpinamy;-)

    See you soon:-*

    OdpowiedzUsuń

Travel map