wtorek, 8 grudnia 2009

A ogolnie...

Tak, obcielam wlosy - na wypadek jakby ktos nie zauwazyl. No i dla kontrastu Tomek zaczal zapuszczac swoje zeby wygladac jak prawdziwy surfer. Ale czy ktos z Was moze sobie wyobrazic Tomka w dlugich batach? hehehe...mi ciezko
Z ciekawostek Tomek znalazl druga prace, lepsza i blizej domu, co sprawilo ze juz o kaske na codzienne wydatki nie musimy sie martwic.
Jesli chodzi o moja szkole to wszytsko jest w najlepszym porzadku. Codziennie zaczynam zajecia od 8 i koncze po 2. Soboty i niedziele mam wolne. Teraz czeka mnie szukanie pracy i cos za bardzo z tym zwlekam. Od piatku moja szkola zmienia budynek i przenosi sie gdzies blizej Dominosa, czyli miejsca pracy Tomka. :) W piatek mam tez bozo narodzeniowego grila i wtedy pykne pare zdjec co by przyblizyc Wam moja klase.
Poza tym pozdrawiamy serdecznie naszego wiernego komentatora Bronka - mamy nadzieje ze wkoncu przyjedziesz do Orla bo u nas chwilowo nie ma gdzie mieszkac ;). Pozdrawiam tez cala rodzinke a w szczegolnosci moja siostre i Marcelka oraz Oskarka (czekamy na Ciebie z niecierpliwoscia).


Image Hosted by ImageShack.us

1 komentarz:

Travel map